29.01.2017

Z Jezusem Chrystusem nie musisz się lękać ...

Ostatnio te słowa bardzo mi towarzyszą.
Pewność w to, że Jezus jest przy mnie, dodaje mi odwagi - a że jest On przy mnie to okazuje mi w kolejnych odsłonach dróg które dla mnie przygotował.
Jego prowadzenie bowiem jest tak niesamowite, że myślę, że nikt inny nie wymyślił by tak szalonego scenariusza jak właśnie Jezus Chrystus - moim zadaniem jest jedynie zaufać a On poprowadzi.
Ps.1 -dla zainteresowanych - egzaminy zawodowe zdałam - co jest dla mnie ogromną radością 
Ps 2 - Pamiętam o Was w swojej modlitwie mimo mojej nieobecności w wirtualnych przestrzeniach i Waszej modlitwie się polecam 


2 komentarze:

  1. Kasiu, na pewno jesteś szczęśliwa, bo w pełni zaufałaś Jezusowi. Proszę o modlitwę i sama będę pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście - zapewniam o modlitwie

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za komentarze :)